Гарантійне обслуговування техніки ТМ Ninebot by Segway здійснюється виключно сервісними центрами компанії ERC https://service.erc.ua/?id=1_65

Для пред’явлення вимоги про усунення недоліків товару Вам необхідно звернутись до сервісних центрів ERC та надати:

  • Чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі);
  • Товар з недоліком (Увага! Виріб в ремонт приймається з блоком живлення);
  • Повний комплект упаковки товару;
  • Повний комплект супровідно-технічної документації (посібник з експлуатації і т.д.);
  • Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з датою продажу, ПІБ і підписом споживача.)
  • Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна у разі придбання за доставкою)

Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу!

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі допоміжні пристрої і аксесуари:

  • знімні акумуляторні батареї;
  • елементи живлення;
  • блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій і т.д .;
  • пульт дистанційного керування (в разі наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі);
  • USB роз’єми, кабелі для підключення виробу до інших пристроїв і т.д .;
    навушники, мікрофон і т.д .;
  • чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару і т.д .;
  • допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвери товару і т.д.);
  • інструкція з експлуатації на товар.

Гарантійне обслуговування не надається в таких випадках:

  • Якщо виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання і/або несанкціонованого ремонту.
  • Якщо виріб використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правил, викладених в супровідній документації до виробу.
  • У разі якщо серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником.
  • Порушення правил і умов транспортування і експлуатації виробу, викладених в інструкції до виробу.
  • Якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми вироби або програмного забезпечення.
  • Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача або третіх осіб.
  • Якщо виявлені сліди потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, не відповідної вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів, (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу.
  • Звичайного зношування товару обумовленого його експлуатацією.
  • Використанням не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації.
  • Вірусного ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу, або є неліцензійним, або неправильного установлення програмного забезпечення.

На будь-який товар в нашому магазині надається гарантія терміном від двох тижнів до 1 року в залежності від гарантійної політики виробника. Точний термін гарантії вказаний в картці кожного товару. Під час покупки з товаром і чеком ви отримуєте гарантійний талон, який дає право на безкоштовний ремонт протягом всього терміну гарантії. Якщо товар експлуатувався з порушенням правил, гарантійний ремонт не здійснюється.

Умови прийняття товару на гарантійне обслуговування відповідно до чинного законодавства України (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12).